intern behandlingsfeil (512)

Ser 32 innlegg - 1 gjennom 32 (av 32 totalt)
  • Forfatter
    innlegg
  • #37158
    Ray Les
    deltaker

    Jeg har akkurat begynt å kutte grafikk for en stor jobb jeg må installere i morgen og easysign vil ikke åpne, jeg får følgende melding...

    "På grunn av en intern behandlingsfeil (512), kan vi ikke hente lisensene dine. Ta kontakt med oss ​​på support@easysign.com"

    Jeg har sendt en e-post til support, men må jobbe sent i kveld for å gjøre ferdig denne jobben klar, så trenger noe ordnet så snart som mulig!

    #37165
    Maz Beckers
    deltaker

    Jeg har også dette problemet, enhver løsning som tilbys vil bli satt stor pris på.

    #37166
    Maz Beckers
    deltaker

    Fikk akkurat dette på e-post...

    VIKTIG! Vi opplever for tiden nedetid på en gammel lisensserver. Hvis du ikke kan logge på EasySIGN-programvaren, last ned den nye versjonen på https://www.easysign.com/software/download/
    Nedlastingssiden viser 2023-versjonen, men ved å laste ned får du allerede 2024-versjonen, som inkluderer den nye lisensserverstøtten.

     

    #37167
    Maz Beckers
    deltaker

    Lastet ned ny versjon og Easysign er oppe og går igjen.

    #37168

    Takk vel Maz!

    Jeg hadde det samme problemet og det jeg svarte!

    Nå videre med arbeid!

    #37169
    Carlos Garcia
    deltaker

    takker for los kommentarer, meg pasaba lo mismo, han aktualiserte en 2024 y ya funciona de nuevo

     

    #37170
    Mark Daniels
    deltaker

    Lastet ned til våre tre maskiner den nye 2024-versjonen, fungerte på to av maskinene til vi lukket programmet. den andre datamaskinen fungerer fortsatt siden den ikke er lukket. Venter fortsatt på svar fra supporten.

    #37176

    Blir skikkelig grinete. Ingenting annet enn problemer i dag med easysign. Lastet ned ny versjon og nå står det at jeg ikke har lisens.

     

    #37178

    Har du klart å få det til å fungere enda. jeg har ikke. Det står at jeg ikke har lisens.

     

    #37179
    Maz Beckers
    deltaker

    Min har vært fin siden jeg lastet ned oppdateringen Kathryn. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg, jeg håper du får ordnet det snart. Jeg vet hvor frustrerende det kan være.

    #37180
    Maz Beckers
    deltaker

    Gi oss beskjed når du har en løsning, og hva den er.

    #37181
    Huub Spieringhs
    deltaker

    Vi sitter med samme problem, kan ikke videre på grunn av en intern prosesseringsfout (512).
    Graag raskt en løsning vår hele avdeling ligger plat!

    #37186
    Ray Les
    deltaker

    Håper alle andre klarte å ordne opp i dette. Fikk virkelig panikk i går kveld da jeg trodde kundeservice ville vært ferdig for dagen, men for å være rettferdig mottok jeg en e-post ganske raskt som antydet at jeg lastet ned den nyeste versjonen, siden for nedlasting av nettside sa at den lastet ned versjonen jeg allerede hadde (2023.2), men faktisk installerte denne den nye 2024-versjonen.

    Så snart dette ble installert ble problemet løst, og alt ser bra ut nå

    #37188
    Huub Spieringhs
    deltaker

    Hei Ray, takk, vi begynner nå å laste ned den nye versjonen 2024 i håp om å løse dette problemet ...

     

    #37189

    hei ved vår fungerer den nye versjonen ingen hester ikke

    #37190
    PietVB
    deltaker

    Her er også den nyeste versjonen, ingenting fungerer, 3 PC-er fungerer ikke. Productie ligger her sil.
    Graag nødvendig løsning

     

    #37191
    PietVB
    deltaker

    Logg inn og pålogging på nytt er ingen alternativ, kan ikke åpne lisensen

    #37204

    Hallo.

    hat schon Jemand vom Support eine Info erhalten wann das Problem voraussichtlich gelöst wird?

    #37205
    Huub Spieringhs
    deltaker

    Ny versjon 2024 installert.
    Finn problemer med fargebehandling.

    #37208
    Davy Collaert
    deltaker

    Jeg er vellykket med den nye versjonen for å installere.

    #37209
    Marco Van Hoorn
    deltaker

    vi får med start på 1 datamaskin de valg: logg inn med annen konto, kjøpe en lisens, noe annet.

    Men med hvilke valg du også kan komme til å logge inn på selve skjermen.

    #37212

    Bonjour, Même Chose de notre coté, installasjon på 4 stillinger i versjonen 2024 på en PC-funksjon.

    #37220
    Paul Schoofs
    Keymaster

    VIKTIG! Vi opplevde nedetid på en gammel lisensserver fra 18. til 22. oktober 2023. Grunnårsaken er lokalisert i datasenteret. Hvis du ikke var i stand til å logge på EasySIGN-programvaren, last ned beta-pre-release 2024 versjon 36.0 ble tilbudt. For øyeblikket er en offisiell EasySIGN-utgivelse 2024 (36.1 eller nyere) tilgjengelig på https://www.easysign.com/software/download/

    Nedlastingen inkluderer støtte for den nye lisensserveren. Hvis du fortsatt har et problem, vennligst kontakt EasySIGN på support@easysign.com

     

    #37229
    Dietmar juchems
    deltaker

    Wir hatten ebenfalls den Fehler, jetzt die neue Version 2024 drauf und es startet wieder. Jedoch Schmiert Easysign alle 10 Min ab und wenn man nicht Speichert hat steht man da. Trauriges Programm mittlerweile

    #37236
    Sarah NG
    deltaker

    Hei,

    Jeg har det samme problemet med feil 512-meldingen. Lastet ned den nye versjonen og den viser fortsatt den samme meldingen.

    #37257
    Mark Daniels
    deltaker

    Alt fikset for oss nå med hjelp fra support. patch-fil samt server fikset på sin ende.

    EDIT: Ingen av programmene våre har bestemt seg for å ikke lenger fungere når de er stengt.

    #37282
    paul wadge
    deltaker

    noen som har problemer med utdatafargeforskjeller når de skriver ut gjennom rasterlink siden oppdateringen? easysign fungerer fint, men farger

    fra tidligere utskriftsfiler er nå milevis ute på farger, jeg har skrevet ut en rippet fil før oppdatering og den er fin - den samme filen siden oppdateringen er ute

    #37288
    adrian fidler
    deltaker

    Jeg har lastet ned den nyeste versjonen, og maskinen min sier bare initialisering og henger i flere minutter før jeg gir meg 512-meldingen

    #37307
    gary golding
    deltaker

    Lastet ned en oppdatering i går og den fungerte, den krasjet igjen for rundt en time siden, jeg har lastet ned flere ganger i ettermiddag, men ingen glede, veldig forstyrrende for å si det mildt.

    #37308
    Paul Schoofs
    Keymaster

    Hei, last ned og installer beta-pre-release 2024-versjonen. Se min melding ovenfor. Takk.

    #37336
    michel sanders
    deltaker

    jeg har de 2024 last ned og få de selvde problemene med lisens.

     

    #37794
    Carlos Garcia
    deltaker

    hola, después de los problemas que hubo el día 19 de octubre, en el que se cerró el programa y para que volviera a funcionar hubo que descargarse la nueva actualización del 2024, desde ese día es muy frecuente tener porque abri cerrar program en cuanto dejas de trabajar un tiempo te sale un mensaje que dice que no se encontraron las licencias. Hay alguna forma de arreglar este problema?

Ser 32 innlegg - 1 gjennom 32 (av 32 totalt)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.