Easy Sign klargjør ikke lisenser etter intern behandlingsfeil (512)

Tagged: 

Ser 9 innlegg - 1 gjennom 9 (av 9 totalt)
  • Forfatter
    innlegg
  • #37171
    Hartac
    deltaker

    Hei alle,

    Etter installering av 2024 har vi hatt problemer der lisensene ikke fungerer (kan ikke bruke hele produktet, elementer osv. nedtonet), selv om det er tilstrekkelig med lisenser tilgjengelig for kontoen.

    Noen som vet en løsning? Vi prøvde nedenstående som fungerte på de eldre versjonene, men fungerer ikke for øyeblikket:

    Hvis programvaren ikke er lisensiert (alle ikonene er nedtonet) og du ikke blir bedt om å logge på. Du kan lisensiere programvaren manuelt ved å gå til C:\Program Files\EasySIGN\V06 (samme katalog som hovedeksemplet) og kjøre AccountManager.exe, logge på med licensing@-legitimasjonen. Vinduet lukkes uten spørsmål, kjør programvaren på nytt og det skal fungere

     

    Takk

    #37177

    hartac

    vi har samme problem. Blir veldig grinete ettersom jeg har presserende jobber som skal ut og ikke kan bruke systemet

     

    #37196
    Roy Bravo
    deltaker

    Vi har også den siste varebilen. Har noen et telefonnummer til easysign?

    #37197
    PietVB
    deltaker

    + 31497361900

    Dette kan jeg finne, la vite om det er aub

     

    #37198

    Hello!

    Hier das gleiche!??

    Bitte um schnelle Behebung/Meldung des Supports.

     

    Takk.

    #37199
    PietVB
    deltaker

    06

    0497

     

    av deze

    #37345
    AYUB KHAN
    deltaker

    Hvis programvaren ikke er lisensiert (alle ikonene er nedtonet) og du ikke blir bedt om å logge på. Du kan lisensiere programvaren manuelt ved å gå til C:\Program Files\EasySIGN\V06 (samme katalog som hovedeksemplet) og kjøre AccountManager.exe, logge på med licensing@-legitimasjonen. Vinduet lukkes uten spørsmål, kjør programvaren på nytt og det skal fungere

     

    gjort det samme som sagt, men fortsatt den samme feilen"Svar til: Svar #37177 i Easy Sign ikke klargjøring av lisenser etter intern behandlingsfeil (512)"

    #37649
    tero salmela
    deltaker

    Jeg har samme problem, og selvfølgelig midt på en travel arbeidsdag. Dette er så kjipt at dere ikke har supportchat her lenger.

    Jeg prøvde alt, men nei, årsabonnementet mitt slutter 2024 mars ikke nå!!

    Hjelp trengs

    #38526

    Igjen samme feil...

Ser 9 innlegg - 1 gjennom 9 (av 9 totalt)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.