Pennestil og duplikater

  • Dette emnet er tomt.
Ser 2 innlegg - 1 gjennom 2 (av 2 totalt)
  • Forfatter
    innlegg
  • #12288
    Wilco Manders
    deltaker

    Hei,

    vi hadde hatt en spørsmål om alle menn en firkantet tekst av en tekst i typt og gir programvaren automatisk en lijndikte av 1mm
    som menn det er forskjellig fra dette, så hvis du aldri har det bra, vil du få hele bokstavene dine
    mitt spørsmål hvordan passerer jeg den standard lijndikte til en tilbake til null ???

    Jeg vil ikke snakke med en mimaki snijplotter med et opos. Nå er spørsmålet mitt som en fil
    Heba er laget og denne må er 10 ganger det samme kan jeg gjøre enn den snijplotteren som er automatisk
    10 stuks doet achter elkaar ???
    nå må jeg hver gang de oppos opp igjen instellen

    #12654
    EasySIGN
    programleder

    Hei Wilco,

    Bedankt for je spørsmål! Jeg er en for en telefon:

    1) Via dialogenvenster for penstilen kan du installere pendikte ved utvidelsen må være skrevet av ikke. Du finner dette dialoogvenster i EasySIGN Toolbox.

    2) Du stjel standardformat inn via samme dialogen, men uten å velge. Du får et ekstra dialogen hvor du krever standardinstelling til å endre og være på slaan.

    3) For flere stukken kan du gjøre dette gjennom et plotbestand stort å holde i EasySIGN-produktmanageren, og deretter slå på "play" -knappen for å trykke på telkens når du vil at det blir planlagt. En mer standard måte er på 10 stykker bak elkaar på EasySIGN-arbeidbladet om plasser. Forzie hver oppgave av optisk posisjoneringskruisen og snek etterpå.

    Have an easy day!
    Paul at EasySIGN

Ser 2 innlegg - 1 gjennom 2 (av 2 totalt)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.