Hvordan kan jeg endre betalingsmåten min?

Ser 1 post (av 1 totalt)
  • Forfatter
    Paul Schoofs
    Keymaster

Det er mulig å endre betalingsmåten din for EasySIGN, men bare i et bestemt vindu rundt abonnementsfornyelsen din. I løpet av denne perioden kan du bruke lenken som er oppgitt i fornyelses-e-postene våre. Det er ikke mulig å endre betalingsmåten din hvis du for øyeblikket bruker bankoverføring or BACS.

Når kan jeg endre betalingsmåten min?

Du kan oppdatere betalingsmåten din fra det øyeblikket fornyelsesfakturaen din utstedes (15 dager før fornyelsesdatoen) til Betalingsforespørselen sendes til vår betalingstjenesteleverandør, Mollie (2 dager før fornyelsesdatoen).

Når fornyelsesfakturaen din er utstedt, vil du automatisk motta en e-post med en lenke for å bytte betalingsmåte.

Hva om en betaling mislykkes?

Hvis fornyelsesbetalingen mislykkes (f.eks. på grunn av et utløpt kredittkort), vil det bli gitt en 15-dagers avdragsfri periode på abonnementet ditt. I løpet av denne tiden kan du fortsatt bytte betalingsmåte via lenken i e-postpåminnelsene våre. Hvis betalingen fullføres innen denne avdragsfristen, vil abonnementet fortsette uten avbrudd.

Trenger assistanse?

Hvis du opplever problemer når du oppdaterer betalingsmåten din, kan du kontakte oss på: support@easysign.com

Ser 1 post (av 1 totalt)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.